Kolejny raz inicjatywa Creative Mornings zaprasza do Defabryki. Tym razem 12 czerwca (środa) widzimy się w BNA, gdzie Łukasz Słotwiński, Dyrektor Kreatywny, opowie o tym jak odnaleźć się i co robić gdy czujesz cud, olśnienie i właśnie to flow, które w przyszłości przyczynić się ma do stworzenia czegoś niebywałego, czegoś przed czym nikt nie przejdzie obojętnie.
Łukasz Słotwiński jest projektantem i reżyserem. W branży działa od 2003 roku. Jest jurorem konkursów kreatywnych w kraju i za granicą. Jest laureatem 20 nagród KTR (Złota za rebranding Heyah oraz za czołówkę serialu Belfer) oraz 2 Złotych PromaxBDA (w tym za najlepszy w Europie branding kanału dla Minimini+).
Prelegent tej edycji Creative Mornings Warsaw jest także Członkiem Zarządu Polskiego Klubu Brandingu. W latach 2011- 2018 był dyrektorem artystycznym Canal+ Polska, gdzie odpowiadał za kulturę wizualną kilkunastu marek własnych oraz marki parasolowej nc+. Jest prekursorem broadcast designu w Polsce. Pracował dla takich marek jak T-Mobile, Heyah, Intelligo, Danone, PBP Bank, Fortis Bank, TNT Express. Projektant i współautor kampanii promującej Polskę w kilkunastu krajach Europy Chopin // Polska / The Course.
Zapraszamy do Defabryki.
Zapisy na spotkanie na stronie Creative Mornings.
Kontynuując zgadasz się na politykę cookies. Więcej informacji
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.