Wizualne odświeżenie marki, którą znają i kojarzą wszyscy Polacy, to nie bułka z masłem 😉.
Ale dla mającej siedzibę w Defabryce, doświadczonej firmy brandingowej – Brand New Attitude, nie ma zadań nie do wykonania.
Masło roślinne – MR. Marka niezmiennie obdarzana zaufaniem kolejnych pokoleń konsumentów. Opakowanie produktu zdecydowanie domagało się już uwspółcześnienia, musiało być ono jednak na tyle mądrze przeprowadzone, by pozostać dla konsumentów “przeźroczyste”.
Proces rebrandingu rozpoczął się od ustalenia hierarchii ważności elementów i symboli na opakowaniu, a kolejne kroki zmierzały do polepszenia ich jakości. Nowe opakowanie zyskało więcej szlachetności i naturalności. Język marki, poszerzył się o nowe elementy, tworzące kompleksowy system identyfikacji wizualnej.
Charakterystyczny słonecznik został uszlachetniony i stał się ikoną marki, podkreślając naturalność produktu i jego roślinne pochodzenie.
Gratulujemy!
Kontynuując zgadasz się na politykę cookies. Więcej informacji
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.