x

I LOVE MARKETING

4 listopada 2019

W dniach 22-25 października w Multikinie w Złotych Tarasach odbyła się jedna z najważniejszych konferencji marketingowych w Polsce, I love marketing.
 
Przez cztery dni, na sali gromadzącej ponad 800 osób kilkudziesięciu prelegentów omawiało najnowsze trendy i rozwiązania marketingowe.
 
Konferencję rozpoczynała prelekcja Witolda Wrodarczyka z mającej siedzibę w Defabryce agencji Adequate, pod tytułem „Ukryte konwersje. Czego Analytics Ci nie powie„. Podczas konferencji można było wysłuchać wystąpień takich gwiazd polskiego marketingu, jak Janina Bąk, Barbara Stawarz-Garcia, Paweł Tkaczyk, Maciej Lewiński, Michał Sadowski czy Jakub Biel – których prezentacje z pewnością nie zawiodły uczestników wydarzenia.
 

 
Szczególne uznanie publiczności zdobyły prezentacje łódzkiego infuencera Cezarego Stacewicza, który pokazał skuteczne metody tworzenia angażujących treści, Piotra Koniecznego z portalu Niebezpiecznik, dzięki któremu dowiadujemy się o zagrożeniach tkwiących w technologii, którą stosujemy na co dzień oraz Łukasz Chwiszczuk, który w niezwykle przystępny sposób pokazał najczęstsze błędy, które popełniane są nawet przez doświadczonych specjalistów reklamy w Google.
 
Specjalnie dla Was prezentacja dostępna jest do obejrzenia ➡️ 👀 📺 na Facebooku:
 

Kontynuując zgadasz się na politykę cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close