Specjalistów z agencji marketingu online Adequate Interactive Boutique możesz spotkać nie tylko odwiedzając Defabrykę. W roku 2019 ponownie pojawią się na wielu wydarzeniach branży marketingowej.
Tak też było 17 kwietnia w Krakowie na Targach eHandlu podczas których wystąpił CEO Adequate Witold Wrodarczyk, a firmę można było odwiedzić na ich stoisku. Prezentacja „Dlaczego wierzymy w kliknięcia” dotyczyła błędów, jakie można popełnić interpretując wyniki skuteczności kampanii marketingowych. Stosowane od lat i z pozoru oczywiste miary efektywności, takie jak współczynnik konwersji po kliknięciu – mogą prowadzić do błędnych wniosków. Podczas prelekcji zostały omówione metody weryfikacji hipotez dostarczanych przez narzędzia analityczne.
Kontynuując zgadasz się na politykę cookies. Więcej informacji
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.